اهمیت سارافون در خارج از کشور!

سارافون دخترانه شاید به نظر برسد که بلوزهای دخترانه معمولی ترین قسمت کمد هستند. اما نه در PINTO! ما می خواستیم آنها منحصر به فرد باشند، دقیقاً مانند دخترانی که به آنها می رسیدند. و کار کرد! آنها عالی به نظر می رسند و فوق العاده راحت هستند. در بلوزهای دخترانه ما، هیچ چیز مانع کاوش رایگان واقعیت اطراف آنها نمی شود. بررسی کنید چرا بلوزهای PINTO گزینه مناسبی برای کوچولوی شما هستند.
ما می خواهیم نه تنها لباس، بلکه اهداف بالاتری مانند ساعت چوبی نیز پشت برند PINTO وجود داشته باشد. ما بلوز دخترانه می خواهیم تا به آنها اعتماد به نفس بدهد. چه طور ممکنه؟ خب، اول از همه، در چیزهای راحت همه احساس خوبی دارند. اما این همه ماجرا نیست! در هر بلوز دخترانه یک شعار مخفی خطاب به صاحبش وجود دارد.
امیدواریم این چند کلمه گرم باعث دلگرمی دختر شما شود. باشد که او قدرت تحقق رویاهایش را احساس کند. همه لباس های PINTO، از جمله بلوزهای دخترانه، به نام زنان مشهوری که تاریخ ساز شدند نامگذاری شده اند.

سالاد کلم و انار و هویج به دلیل طعم فوق العاده ای که دارد از فروش بالایی نیز نسبت به قبل برخوردار هستند.

آنها افرادی شجاع، عاقل و الهام بخش هستند. ما آنها را به خاطر دستاوردهایشان در بسیاری از زمینه ها – ورزش، علم، موسیقی یا نقاشی تحسین می کنیم.
به عنوان مثال، شال و کلاه بچه گانه و بلوز کلارا به افتخار نوازنده برجسته کلارا راکمور ساخته شد. فریدا، از سوی دیگر، البته به نقاش مشهور و تحسین شده جهانی فریدا کالو اشاره می کند. اطلاعات مربوط به زنی که بلوز به او تقدیم شده است روی برچسب موجود است. شاید دختر شما راه او را دنبال کند؟ همه جلوتر از او! حالا او در حال نوشتن داستان خود است.
  • منابع:
    1. Blouses
  • تبلیغات: 
    1. 5 تکنیک جدید برای امید به زندگی بیشتر!
    2. بزرگترین زیره جهان به اندازه خربزه مشهدی
    3. مردی با استفاده از نبات بنزین درست کرده است!
    4. تاثیر استفاده از نخود در ذوب کردن شمش طلا!