شیره انگور اصل سفید ملایر

شهر ملایر یکی از قطب های بزرگ تولید انواع انگور خصوصا انگور عسگری درجه یک می باشد که بخشی از این تولیدات به مصرف تازه خوری می رسد و بخش اعظمی از انگور های حبه شده را به عنوان محصولی برای تهیه شیره انگور استفاده می کنند. شیره انگور در بسیاری از شهرهای کشور تولید می شود ولی شیره انگور ملایر بین تمام نمونه های تولید شده از محبوبیت و مرغوبیت بسیار بالاتری برخوردار است و این نمونه شیره بین تمام مصرف کنندگان از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد. تولید کننده با استفاده از بهترین نمونه از انگور های رسیده بهترین و با کیفیت ترین شیره انگور را در انواع مختلف تولید و محصول را بسته بندی شده با قیمت مناسب در تمام بازارها در سراسر کشور توزیع و حتی به صورت کالایی صادراتی، در دسترس تمام مشتریان قرار می دهد.

شیره انگور اصل سفید ملایر

شیره انگور اصل ملایر

بخش عظیمی از انگور تولید شده در کشور مربوط به تاکستان های موجود در قزوین و تاکستان و ملایر می باشد. زیرا آب و هوای این مناطق برای رشد و پرورش انواع انگور مناسب می باشد و به همین جهت نمونه هایی از بهترین انگور مربوط به این مناطق از کشور می باشد. تولید بالای انگور در ملایر سبب شده تا قسمتی از تولیدات این شهر به تهیه شیره اختصاص داده شود. طعم عالی انگور ملایر سبب تولید بهترین و خوشمزه ترین و با ارزش ترین نوع شیره انگور شده است.

شیره انگور تولید شده در ملایر در انواع مختلف و از انگورهای متفاوت به دست می آید و این محصول چه در داخل یا خارج از کشور دارای درخواست کنندگان خاص خود می باشد. لذا سالانه میزانی از شیره انگور تولید شده در ملایر به صادرات اختصاص داده می شود.

شیره انگور دارای میزان بسیار زیادی کالری و انرژی می باشد و در این محصول ارگانیک می توان انواع ویتامین را یافت، بنابر این با مصرف شیره انگور درجه یک و مرغوب می توان بسیاری از نیازهای بدن را تامین نمود. انواع شیره انگور تولید شده در شهر ملایر در بسته بندی های مختلف تعبیه شده و تمام مصرف کنندگان می توانند از انواع وزن های این محصول طبیعی و خوشمزه با قیمت های مختلف استفاده و در تمام طول سال از این محصولات استفاده کنند.

شیره انگور سفید ملایر

شیره انگور سفید ملایر شیره انگور جزء آن دسته از مواد خوراکی است که به صورت سنتی و یا حتی در کارخانجات صنعتی و به صورت کاملا طبیعی و مستقیما از دانه ها و حبه های انگور تولید می شود و دقیقا به همین علت این نمونه از خوراکی کاملا طبیعی و بکر است و می توان با اطمینان بسیار بالا از شیره انگور استفاده نمود. شیره انگور در انواع مختلف در بازار موجود است اما تمام نمونه ها در واقع از خاصیتی یکسان برخوردار می باشند و تنها تفاوت در رنگ و غلظت این محصولات وجود دارد که سبب ایجاد تفاوت بین نمونه های مختلف شده است.

شیره انگور سفید ملایر نمونه ای بسیار با ارزش از این محصولات می باشد که از رنگی کاملا روشن برخوردار می باشد. شیره انگور سفید ملایر محصولی بسیار غلیظ است و بین تمام نمونه های تولید شده از این محصولات دارای ماندگاری بسیار بیشتری است و علت آن نیز غلظت بسیار بالا و وجود رطوبت کم در شیره انگور می باشد.

لذا می توان شیره سفید را در اندازه زیاد تهیه نمود و در جایی خنک از این محصول در مدتی طولانی استفاده کرد. این محصول به دلیل ماندگاری بالا در زمان طولانی کیفیت و طعم عالی خود را حفظ می کند. شیره سفید انگور از محصولات پر طرفدار است که از میزان انرژی بسیار و انواع ویتامین برخوردار می باشد و می توان در وعده صبحانه و یا در تمام میام وعده ها به عنوان محصولی سالم و طبیعی و پر انرژی از آن استفاده کرد.

شیره انگور ملایر

شیره انگور محصولی طبیعی است که در بسیاری از شهرهای کشور که جزء تولید کنندگان انگور هستند یافت می شود و می توان نمونه های خانگی یا صنعتی از انواع این محصولات را در شهرهای مختلف پیدا کرد. اما شیره انگور موجود در شهر ملایر با فاصله بسیار زیاد از نمونه های دیگر، از طرفدارانی بسیار بیشتر برخوردار است. طعم انگور ملایر بسیار عالی و درجه یک است و این نیست مگر آب و هوا و اقلیم مناسبی که ملایر برای تولید انگور دارد.

طعم عالی انگور سبب پخت بهترین نمونه از شیره انگور شده است و این همان دلیل برای طرفداران زیاد داخلی و خارجی شیره انگور ملایر می باشد. در این شهر سالانه مقدار زیادی شیره انگور در انواع رنگ و با غلظت های مختلف تولید می شود و نمونه های این محصولات را نه تنها در بازارهای داخلی در سراسر کشور مشاهده کرد بلکه این محصول توانسته بسیاری از بازارهای کشورهای دیگر را در اختیار داشته باشد.

شیره انگور ملایر از بهترین و با کیفیت انواع شیره انگور موجود در دنیا است که یک محصول کاملا ارگانیک محسوب می شود به همین دلیل می توان شیره انگور را در تمام رنج های سنی و خصوصا در وعده صبحانه مصرف نمود.

شیره انگور عسلی ملایر

شیره انگور عسلی ملایر شیره انگور را می توان با روش های بسیار مختلف و متفاوتی به صورت سنتی یا صنعتی تولید نمود. مهم ماحصل کار است که شیره ای عالی و با کیفیت با انواع خواص و خصوصیات عالی انگور است. شیره انگور به صورت مستقیم و بدون این که هیچ افزودنی به حبه های انگور افزوده شود تولید می شود و علت طبیعی بودن این محصول همین است. بنابر این تمام متقاضیان به عنوان یک محصول کاملا سالم و ارگانیک از شیره انگور استفاده می کنند.

کیفیت شیره انگور هر شهر با شهرهای دیگر متفاوت می باشد و این را حتی در رنگ شیره انگور نیز می توان مشاهده نمود. شیره انگور عسلی نمونه ای بسیار عالی و با کیفیت از شیره انگور با غلظتی نزدیک به عسل و رنگ قهوه ای روشن می باشد. با گرفتن و صاف کردن آب انگور و جوشاندن آب انگور در دیگ های بزرگ می توان شیره عالی عسلی را تولید نمود.

تولید کننده شیره عسلی انگور را به صورت بسته بندی شده در بسته های یک کیلویی و بزرگتر آماده و محصول را با قیمت بسیار مناسب در بازارهای داخلی و خارجی توزیع می نماید. با استفاده از شیره انگور عسلی در واقع از انواع ویتامین و میزان زیادی کالری برخوردار خواهید شد، لذا با مصرف این محصول می توان بسیاری از کمبودها و نیازهای بدن را برطرف نمود.

شیره انگور مانیزان ملایر

مانیزان منطقه و روستایی در شهر ملایر می باشد که این منطقه ییلاقی هم از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است و هم خاکی بسیار مرغوب و حاصلخیز دارد. این بخش از ملایر مانند سایر قسمت های دیگر ملایر بسیار مستعد و آماده برای تولید و پرورش بهترین نمونه از انگور می باشد و می توان نمونه هایی بسیار عالی و مرغوب از انگور را در ابن روستا مشاهده کرد. از طرفی مردمان مانیزان با نحو پخت و تهیه شیره انگور با روش های سنتی از زمان های بسیار دور آشنایی کامل دارند و در این روستا شیره انگور را با روش های سنتی و خاص تولید می کنند.

این امر سبب شده تا شیره تولید شده در مانیزان به جز شهرت در کل کشور در جهان معروف و شناخته شده باشد. روستاییان ساکن در مانیزان با استفاده از خوشمزه تربن و پر ویتامین ترین انگورهای تولید شده در کشور مبادرت به تولید شیره نمونه و بی بدیل مانیزان کرده اند و می توان این محصول عالی و درجه یک را در مراکز فروش و یا حتی به صورت سفارشی با قیمت بسیار مناسب خریداری و از طعم عالی آن لذت برد.

شیره انگور ملایر طرز تهیه

شیره انگور ملایر طرز تهیه شیره انگور از محصولات پر طرفدار می باشد. خصوصا اگر این شیره محصول شهر ملایر و خاصه روستای مانیزان باشد. زیرا این نوع محصول هم دارای کیفیتی عالی است و هم از طعمی عالی و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. اما برای تهیه و تولید این نوع شیره می توان از روش های سنتی که هنوز هم در ملایر مرسوم است استفاده نمود. ابتدا باید میزانی از انگور را تهیه نمود و انگور را حبه کرده و تمام شاخ و برگ و ضایعات را از میوه جدا و سپس انگور را شست و اجاره داد تا آب اضافه انگور کشیده و انگورها کاملا خشک شود.

حالا حبه های انگور را در ظرفی بزرگ می ریزیم و با وسیله ای انگور ها را کاملا له می کنیم و سپس سعی کنیم تا تمام پوسته های انگور های له شده را از آب انگور جدا کنیم برای این کار می توان از یک پارچه تمیز استفاده کرد. آب انگور که تهیه شد باید مقداری خاک سفید به آن اضافه کنیم که میزان مصرف این خاک دارای اهمیت زیاد است. با افزودن خاک سفید به آب انگور از ترش شدن آب انگور جلوگیری کرده و کمک به ته نشین شدن زودتر اضافات و به دست آمدن آب انگور شفاف خواهیم شد.

اما بعد از این مرحله باید حدود یک شب مخلوط را بدون تکان دادن در جایی ثابت رها کنیم و در نهایت و بعد از گذشت زمان مقرر باید آب انگور صاف و شفاف را به آرامی از ضایعات ته نشین شده جدا و در دیگی بزرگ ریخته و روی حرارت قرار می دهیم زمانی که آب انگور به جوش آمد باید دقت نموده و حرارت را کم کنیم تا شیره به مرور زمان و کم کم عمل آوری و تهیه و سفت شود.

شیره انگور ملایر کیلویی چند

همان طور که ذکر شد شهر ملایر از شهرهایی از کشور با تولید حجم و میزان بسیار زیادی از انواع انگور می باشد و میزانی از این محصولات که به صورت حبه شده از محصولات باقی می ماند، را به تولید انواع شیره درجه یک اختصاص می دهند. به همین سبب معمولا قیمت شیره انگور در شهر ملایر بسیار مناسب و عادلانه تعیین می شود و برای برخوردار شدن از قیمت بسیار پایین شیره انگور درجه یک می توان در فصل تولید به این شهر مراجعه و میزان نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب از تولید کننده و به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه نمود.

اما تولید کنندگان سنتی و خانگی ملایری امروزه دارای سایت هایی در اینترنت می باشند که تمام متقاضیان می توانند از راه های دور یا نزدیک در سایت های مذکور با تولید کنندگان ارتباط برقرار نمایند و هر میزان از هر نوع شیره را که نیاز دارند به صورت سفارش، از تولید کنندگان درخواست نمایند. در این صورت نیز می توان بهترین نمونه از شیره انگور درجه یک را به صورت اینترنتی سفارش داد و محصول را به صورت کیلویی و در بسته های مختلف با قیمت بسیار مناسب و ارزان تهیه کرد.

شیره انگور سوغات کدام شهر است

شیره انگور سوغات کدام شهر است همان طور که توضیح داده شد اقلیم کشور ما این اجازه را می دهد تا در شهرها و مناطق مختلف کشور و در چهار فصل به کشاورزی پرداخت و تولید انگور بخشی از تولیدات کشاورزی است که می توان این میوه عالی را در بسیاری از شهرها در کشور مشاهده کرد. مثلا شهرهای آذربایجان و یا اصفهان، قزوین و همدان و ملایر و بسیاری از شهرهای دیگر از تاکستان های بسیار وسیعی از انگور برخوردار می باشند.

اما اگر به صورت خاص بخواهیم به شهری که قطب تولید شیره انگور می باشد اشاره نماییم می توان به شهر بزرگ ملایر اشاره نمود. زیرا انگور به دست آمده در این شهر با اختلاف بسیار زیاد از انواع انگورهای دیگر دارای کیفیت و طعمی عالی تر می باشد و دلیل کیفیت بالای شیره انگور ملایر نیز در وهله اول کیفیت خوب انگور این منطقه از کشور است. لذا شیره انگور درجه یک را می توان بهترین سوغات ملایر نامید.

شیره انگور به انگلیسی

می دانید که بسیاری از محصولات کشاورزی تولید شده در کشور به جز مصرف در داخل کشور از متقاضیان بسیار زیاد خارجی نیز برخوردار می باشد و به همین دلیل محصولاتی نظیر شیره انگور بعد از تولید در دو بخش به توزیع در بازارهای داخلی یا خارجی اختصاص پیدا می کند.

تولید کننده ملایری بهترین نمونه از شیره انگور درجه یک را با استفاده از انگورهای عالی و مرغوب تهیه و محصول را بسته بندی شده با قیمت مناسب در بازارهای داخلی و خارجی توزیع و در دسترس تمام مصرف کنندگان قرار می دهند. در این بین شیره انگور ملایر به جز کشورهایی که در همسایگی کشور ما هستند به کشورهای اروپایی نظیر کشور انگلیس نیز عرضه می شود و می توان نمونه هایی عالی از این محصولات را در بازارهای مختلف کشور انگلیس مشاهده نمود. شیره انگور به انگلیسی گراپ جویس Grape Juice می شود.