هودی اجازه حرکت بدون محدودیت را برای روتین های رقص داد و هویت هنرمندان گرافیتی را در خیابان پنهان کرد.
از این رو انواع سویشرت مردانه دو رو و مدل های مختلف آن به زودی در سراسر جهان تولید شد و محبوبیت خاصی پیدا کرد.
در کالیفرنیا، اسکیت بازان فرهنگ اصلی را رد کردند و با بسته شدن بسیاری از پارک های اسکیت، اسکیت بازها سبک زندگی خود را هر طور که می توانستند، قانونی یا غیر قانونی حفظ کردند.
برای تغذیه شورش، موسیقی در این منطقه به سمت هارد کور پانک و هودی ها به یکی از عناصر اصلی فرهنگ تبدیل شد.
در سال 1976، انتشار راکی لایه دیگری از نمادگرایی را به هودی اضافه کرد. شبح مارن خاکستری به نمادی از ضربات سخت، اخلاق کاری او تبدیل شد و ارتباط هودی را با ریشه های طبقه کارگر خود دوباره برقرار کرد و نگاه آن را به جامعه جریان اصلی امروزی تأیید کرد.
از آغاز فروتنانه به عنوان لباس ورزشی، این پیراهن به تسلط بر بازار انبوه دست یافته است که با تولد لوگومانیا در دهه 1980 دوباره به حرکت در آمد.
طراحانی که مایل به کسب درآمد از برند هستند، تا حدی از این سویشرت برای این کار استفاده کردند.
از سوییشرتهای ملوانی «Anglomania» ویوین وستوود گرفته تا نمونه «CK» فراگیر کالوین کلین، سویشرتهایی با آرمهای طراحان به نسخه مقرونبهصرفه لباسهای طراحان برای تودهها تبدیل شدند.
موفقیت تجاری این سویشرت نتیجه مستقیم مفاهیم راحتی، اسپرت بودن و کاربردی بودن آن است. در اوایل دهه 1980، نورما کمالی طراح به دنبال ایجاد مجموعه ای برای زن کارگر بود که مظهر ایده آل های فوق الذکر باشد.
پاسخ او «مجموعه سویتشرت» بهار و تابستان 1980 بود که در آن کمالی یک کمد لباس کامل را از پارچه گرمکن طراحی کرد.
ما عاشق همه چیز در مورد سویشرت های قدیمی هستیم و می خواهیم عشق قدیمی را گسترش دهیم!